Последната година сите, па дури и најголемите љубители на физичките продавници, научија да купуваат преку Интернет – од храна до дуксери и кул пижами. Но, сега кога ја прифативме нашата судбина и скоро секој ден чекаме СМС-порака од курирот, време е да станеме експерти за е-трговија. Еве ги најголемите грешки што треба да ги избегнувате кога купувате преку Интернет.
- Купувате како „гостин“
Да, може да биде супер вознемирувачко да ги пратите сите ваши сметки и билтени. Но, на овој начин честопати не успевате да заработите поени на лојалност и попусти. Регистрирајте се и добијте бонус за добредојде (обично попустите варираат од 5 до 15%). Потоа поставете ги преференциите за е-пошта за да не ве бомбардира страницата.
- Не користите виртуелен паричник
Се надеваме дека не сте таа личност што губи вредни минути секој пат кога внесувате информации за кредитни картички. Купувајте брзо и лесно користејќи виртуелен паричник . Бидејќи вашите информации за испорака и наплата се зачувани во вашата сметка, можете брзо да платите различни трговци без да мора да внесувате податоци за секоја трансакција.
- Не користите филтри при пребарување
Подигнете ја раката ако разгледавте десетици страници во потрага по совршен модел, наместо само да одвоите време да поставите филтри за пребарување. Користете обележувачи на која било страница за е-трговија за да изберете категорија, боја, големина и марка на облеката или предметот за да заштедите време и фрустрација.
- Заборавате на политиката за враќање
За да избегнете непотребно каење и потрошени нерви, секогаш проверете ги правилата за враќање на страницата од која купувате. Можете исто така да уживате во мир во умот преку програми за заштита при набавка и враќање со некои електронски паричници. Ако вашата набавка е сосема поинаква од рекламираната или не работи за вас, многу веб-страници ќе ја променат големината или едноставно ќе ви рефундираат без да плаќаат за испорака назад.