- „Секогаш си ти крив“
Еве еден типичен пример – жена му се жали на сопругот дека мора сама да прави сè во куќата – перење, чистење, одгледување деца, додека тој е мрзлив и не прави ништо. Ако сепак реши да помогне во куќата, тогаш таа ќе му најде кривица во се што направил – не чистел добро, имало прашина, не го облекол убаво детето… Излегува дека без разлика што не, таа секогаш ќе најде причина да го обвини тој е заглавен од неговите приговори , а обидите на брачниот другар да се подобри ќе бидат оценети јасно негативно. Ова е еден од најефикасните начини за контролирање на партнерот – прво се пренагласува вината, се гази неговата самодоверба, а потоа се поставуваат барања.
- „Вечна жртва“
Ова е исто така вообичаен случај – оној кој работи и заработува најмногу во семејството постојано ги потсетува другите колку се жртвува и колку му е тешко. Ќе реагира бурно ако го разбудат рано, ако не го кренат на пиедестал, ако му кажат да направи некоја работа во куќата… Овој човек нема намера да води сметка за туѓите желби и потреби. , мисли само на себе . И играњето жртва е погодно, лесно е да се манипулира кога другите зависат од таа личност.
- „Ти знаеш подобро, зависи од тебе“
Кога не знаете како да направите подобро, но не сакате да бидете одговорни за последиците, можете да го префрлите проблемот на вашиот партнер. Потоа, во случај на неуспех, ќе има можност да ја префрлите целата вина врз него. Ако сè оди според планот, тој нема да ви каже ни збор, но ако ситуацијата излезе од контрола, манипулаторот ќе биде првиот што ќе ја нападне вината , бидејќи вие сте ја донеле одлуката.
- „Сведок“
Овој тип на психолошка игра често се користи во присуство на набљудувачи. На пример, еден од сопружниците прави скандал пред заеднички пријатели или родители… Излегува дека му треба конфликт за да го понижи партнерот пред другите , за да добие поддршка однадвор што ќе му помогне да се смени. целата вина е на другиот. Непотребно е да се каже дека ова е деструктивна игра за двајцата.
- „Не моја желба, туку твоја“
Користејќи го овој метод, едниот партнер се обидува да ја наметне својата желба на другиот , но само ако изгледа дека тоа е негова одлука. . На пример, една жена е поканета на деловна вечера и нејзиниот сопруг не сака таа да оди. Ќе и каже дека ќе се врати уморна дома, дека ќе ја боли главоболка од преголемата врева, зачадената соба и однесувањето на нејзиниот фалбаџиски шеф… И на крајот ќе „сфати“ дека нема потреба да оди и дека нејзиниот сопруг е во право за се.