Со текот на времето, почнуваме да го земаме партнерот здраво за готово и тежнееме да посветуваме помалку внимание на нашата интимна врска како двојка . Почнуваме да обрнуваме повеќе внимание на нашето куче и почесто да ја гушкаме нашата мачка. Едвај чекаме да се вратиме дома, да ги облечеме нашите удобни влечки, забавната тренерка и да одиме со полна гас на социјалните мрежи додека го чекаме угостителот.
Сепак, како се чувствува нашиот партнер во таквите врски? И дали можеме да ги наречеме вака, пропуштајќи го главниот – став!
Денес ви претставуваме 4 златни правила на среќна врска:
- На луѓето им треба ценење
Запомнете зошто се заљубивте во партнерот. Обидете се да направите листа на првите десет особини на неговиот карактер што ве натераа да сакате да бидете со него на прво место. Направете свесен напор да го цените и да му дадете комплименти . Дури и едноставните задачи во домаќинството, како што се собирање вечера и чистење ѓубре, може да бидат причина да покажете ценење.
- На партнерите им треба почит
Двата најлоши непријатели на почитта се критиката и осудувањето. Пред се друго, никогаш не го карајте вашиот значаен другар јавно или ќе го изгубите засекогаш. Треба да создадете безбеден простор без осудување за вашата личност или тие ќе се затворат емотивно.
Луѓето не сакаат долга листа на поплаки за себе. Зборовите „ти“ и „зошто“ ќе го испратат вашиот љубовник во режим на одбрана.
- Партнерите често се чувствуваат емоционално оштетени
Емоциите може да бидат поразителни за некои луѓе кои имаат тенденција да дејствуваат надвор од логиката. Вашиот значаен другар ќе реагира со лутина кога ќе се соочи со емотивно наполнет партнер. Овој механизам за справување е она што тие го користат за да се обидат да добијат контрола над емоциите со кои не се запознаени. Овој тип на личност е привлечен од личност која може да им помогне повеќе да ја искористат својата емоционална интелигенција.
- Скратете го барањето
Знајте се себеси и колку зборови треба да кажете за да ги покажете потребите на вашиот партнер, а потоа поделете го тој број со четири. Толку е колку зборови луѓето можат да поднесат во еден аудио фрагмент, инаку вашата порака ќе биде покриена со премногу детали. Вежбајте повеќе да слушате, а помалку да зборувате.