ПЕТ КАРАКТЕРИСТИКИ КОИ ГО ПРАВАТ ШАНЕЛ N ° 5 МИРИС НА СИТЕ ВРЕМИНА

Мирисот Шанел N ° 5 беше пресвртна точка, претходник на револуцијата. Со него започна модерната ера на парфем.

  1. Тој беше инспириран од жена

Парфемот Шанел N ° 5 го доби името на самата дизајнерка, познатата Габриел ‘Коко’ Шанел. Откако дојде на идеја да создаде парфем за нејзината модна марка за време на состанокот со пријателите во Монте Карло, Шанел го замоли дизајнерот на парфеми Ернест Боу да направи „парфем кој мириса на жена“.

Таа сакаше мирис што одговара на нејзиниот стил и личност. Требаше да ги одразува сензуалноста и комплексноста на модерната жена, односно намерата беше да се создаде комплексен мирис во кој не може да се издвои ниту една состојка. Резултатот беше заводлив цветен мирис, кој не личи на кој било друг парфем на пазарот.

  1. Бројот 5 има одредено значење

Француската модна дизајнерка Коко Шанел го избра петтиот парфем кој го подари Ернест Бокс. Бројот 5 беше нејзиниот среќен број, па не случајно Шанел го претстави светот со својот нов мирис, кој се појави во продажба во мај 1921 година.

  1. Богатство од ретки состојки

Шанел имаше специфичен вкус, а за тоа најдобро сведочи и парфемот, за кој се потребни многу видови цвеќиња. Потребно е колку еден тон цвеќиња за да се произведе овој мирис, а иланг-иланг од Мадагаскар и Мајота, мајска роза која цвета само три недели годишно, а меѓу нив преовладува јасмин од трева.

Но, ниту една нота не преовладува и тоа е една од причините зошто секоја жена што користи N ° 5 зборува различно за мирисот.

  1. Американските војници го носеле на своите жени

Кога за време на едно интервју, Мерилин Монро рече дека носи само неколку капки Шанел N ° 5 во кревет, тоа беше доволна причина за милиони жени да се одлучат за овој парфем. Интересно е и тоа што поради Втората светска војна во 1945 година, Шанел во Париз ги затвори сите продавници, освен онаа каде што се продаваа парфеми.

Како што се ближеше крајот на Втората светска војна, американските војници влегоа во Париз и тргнаа во потрага по оригинален подарок за да ги расположат своите најблиски кои ги чекаа дома.

  1. Надминати стандарди за рекламирање парфеми

Во 1969 година, Ричард Аведон ја сними првата реклама за Шанел 5 во Њујорк. И покрај тоа што траеше само неколку секунди, тоа беше една од најскапите реклами во тоа време.