4 ВЕЖБИ ЗА ЗАТЕГНАТ СТОМАК ПО ПОРОДУВАЊЕТО

Породувањето е една од најголемите и најважните работи што може да се случат во животот на една жена. Давањето живот е неоспорно хумана и извонредна одговорност. Но, заедно со одговорноста, бременоста и породувањето имаат своја цена, барем кога станува збор за изгледот на жената. Зголемувањето на тежината кај многу жени влијае и на менталната и емоционалната состојба. А на мајката и треба мир и добро расположение за да се справи со тешката задача да подигне среќно и насмеано детенце.

Бидејќи знаеме колку е важна визијата за жената, денес ќе ви понудиме да се запознаете со неколку едноставни вежби кои ќе ви помогнат да се збогувате со опуштениот стомак по породувањето. Сепак, потребна е упорност и трпение за да се видат резултатите. Не се откажувајте, правете ги редовно. Пред да продолжите со нив, ако неодамна сте се породиле, сепак консултирајте се со вашиот лекар за да ви каже дека можете да ги правите.

Вежба 1:
Оваа вежба можете да ја правите една недела по природно породување, а ако сте имале царски рез можеби ќе треба да почекате околу 8-10 недели. За секој случај, проверете кај вашиот лекар за да бидете сигурни дека нема ризици.

Легнете на грб со свиткани колена и ставете една перница под задникот и бутовите и една перница меѓу колената. Стапалата се потпираат цврсто на подот, рацете исто така. Вдишете и издишете, затегнете го стомакот и нежно подигнете ја карлицата нагоре, стискајќи ги колковите. Држете 5 секунди и отпуштете. Направете 10 повторувања.

Придобивки: Ја подобрува издржливоста и силата на абдоменот.

Вежба 2:
Ја заземате истата положба како во предната вежба, но овој пат без перниците. Држете ги колената малку раздвоени. Подигнете ја карлицата нагоре во положба на мост. Држете неколку секунди и полека вратете се на почетната позиција. Направете 5 повторувања, кои по време се зголемуваат на 10.



Придобивки: Ги зајакнува и стомакот, бутовите и задникот.

Вежба 3:
Легнете на грб со споени нозе. Свиткајте ја левата нога во коленото, ставајќи го стапалото цврсто на подот. Држете ги затегнатите стомачни мускули, вдишете, потоа издишете и силно притиснете ја левата нога на подот, сè уште подалеку од телото, со свиткано колено. Вратете се на почетната позиција. Сменете ги нозете и повторете ја вежбата 5 пати за секоја нога. По некое време добро е да ги правите 10 пати.

Придобивки: Го зајакнува стомакот, задникот.

Вежба 4:
Легнете на грб со свиткани колена. Завиткајте крпа околу колената, држејќи ги краевите на крпата со рацете. Повлечете ги краевите на крпата додека ги стегате колковите заедно. Вдишете, издишете, а потоа затегнете ги стомачните мускули и подигнете ги рамената од подот. Држете и отпуштете. Направете го ова 10-12 пати, на крајот зголемувајќи се на 20 повторувања.