Сосема е логично дека во позадината на целото време што го поминуваме со колегите и шефовите, можеме да оставиме некоја лоша навика да се „одлепиме“. Многу од овие канцелариски грешки може да се избегнат – само треба да знаете што е тоа што ги прави нервозни сите околу вас. Во име на добрата колегијалност, одвојте малку време да запомните какво однесување на работното место може да предизвика нечии нерви.
- Доцните на работа
„Точноста е клучна“, вели Розалинда Рандал, експерт за етикета за корпорации. Професионален став бара да пристигнете на време, подготвени да го направите она што се очекува од вас.
- Одите лажно во болница
Како што вели поговорката – „Нозете на лагата се кратки“. Ако не сте внимателни со „болницата“, сигурно ќе го навлечете гневот на колегите.
- Јадете на вашата работна маса
Експертите велат дека никогаш не треба да ручате на работното биро затоа што е нездраво. Од друга страна, оваа штетна навика има негативно влијание не само на вас, туку и на колегите кои се должни да толерираат бучава и особено мирис. На крајот на краиштата, кој би сакал да ја намириса неговата мусака додека пие кафе, на пример?
- Вие сте негативни
Повторното одговарање на предлозите со песимистички или негативен став не е особено толерирано, вели Рандал. Фразите како „Ова нема да се случи“, „Ова звучи премногу комплицирано“ или „Не знам од каде да започнам“ треба да се избегнуваат. Нема ништо поисцрпувачко од комуникацијата со песимистички колега.
- Поставувате премногу прашања
Можеби нема глупави прашања кога станува збор за работата, но секако има и досадни прашања. Ова се прашањата што докажуваат дека навистина немате желба да ја завршите задачата.
- Вие сте валкани
Без разлика дали сте на работно биро или во просторија за одмор, никој не сака да работи или да се одмара во свињарник. Можеби мислите дека е во ред да ги оставите валканите чаши и ѓубрето на бирото затоа што сепак е ваше? Грешка! Додека сите други можат да го видат, тоа влијае на целокупната работна атмосфера.