Благодарение на динамичните пазари, создавањето нови професии, па дури и можноста да бидеме слободни и послободно да се изразуваме на Интернет, можеме да откриеме дека се повеќе различни трговци со производи и услуги бараат партнерство со кое не само да ги покажат своите практики, но и да допрат до повеќе корисници. Тешко дека постои дама што не наишла на релативно новиот маркетинг поим „инфлуенсер“. Можеме да видиме дека се повеќе луѓе на социјалните мрежи уживаат во следбеници и пријатели кои исто така се корисници. Благодарение на Интернетот, можеме да бидеме сведоци на различни начини на рекламирање, а денес многу експерти ќе потврдат дека телевизиското рекламирање му попушта многу брзо на огромниот пазар што постои на Интернет.
Покрај разновидните канали и можноста да допрат до повеќе потрошувачи, разните бизниси дури и го преиспитаа начинот на кој ќе ги презентираат своите производи на своите клиенти, а инвестицијата е особено вредна и почитувана. Живееме во ера која ни овозможува слободно да споделуваме дали сме задоволни од некој производ или не, можеме да препорачаме, да напишеме прегледи, па дури и да ги најдеме за полесно да се снајдеме. Еден особено популарен начин на рекламирање е т.н. здружена компанија или заедничка платформа за рекламирање.
Тој е еден од трендовите што брзо се појавуваат и многу лесно може да се покаже како особено успешен и профитабилен. Не треба да бидеме изненадени од фактот дека многу активни дами во мрежата ја користат оваа платформа како уште една добра можност за профит. Што се бара? Денес е особено лесно за секој да креира сопствена онлајн платформа или веб-страница, правилата за нејзино поставување или употреба се практично непостоечки и колку е пооригинална визијата, толку станува попримамлива за различните платформи кои нудат такво рекламирање. Помислете на сите блогери и блогери што ги познавате, секој од нив најверојатно ја користи токму оваа платформа за рекламирање.
Заедничката платформа е карактеристична по тоа што може да позиционира разни производи и услуги на една страница, со што привлекува повеќе клиенти. Вклучени се и сопственици на веб-форуми . Ако имаме форум кој е заинтересиран за здрава исхрана, најверојатно ќе привлечеме компании кои се занимаваат со создавање на органски производи. Ако нашата тема е насочена кон спортот, различните спортски совети, како и предвидувањата, тогаш ќе имаме публика која е возбудена од спортот, затоа заинтересирана филијала за кумови ќе бидат обложувалниците. Намирувањето на сметките се утврдува врз основа на корисниците кои ќе бидат насочени кон мрежната платформа и нивните постапки.