НАУЧНИЦИ ОТКРИЈА КОЛКУ КОМПИРИ МОЖЕ ДА СЕ ЈАДАТ БЕЗ ДА МУ СЕ НАШТЕТИ НА ЗДРАВЈЕТО

Многу млади луѓе консумираат три пати повеќе јаглехидрати отколку што им е потребно, добивајќи ги главно од храна како компири и леб. Но, ова ги става на значително поголем ризик од развој на дијабетес. Колку компири може да се јадат без да му наштети на здравјето?

Научниците од Универзитетот Монтфорт се на мислење дека сегашните препораки за урамнотежена исхрана треба да се ревидираат. Според сегашните препораки, храната со јаглени хидрати како што се компирите, лебот и оризот треба да сочинуваат нешто повеќе од една третина од храната што ја консумираме. Но, научниците се на мислење дека ако го следите овој совет, можете брзо да заболите од дијабетес тип 2. Според нив, лебот и компирот не треба да надминуваат 10% од храната што човекот ја консумира. Колку помалку храна богата со скроб ја јадеме, толку е помал ризикот од прекумерна тежина, особено ако не сме физички активни и зависни од јаглехидрати.

Дебелината и недостатокот на физичка активност се причините за дијабетес тип 2. Ако ја намалите нивната содржина во вашата исхрана на 10%, тогаш не само што можете да изгубите тежина, туку и да го стабилизирате нивото на шеќер во крвта, а тоа ќе ве заштити од дијабетес.



Важно: Написот е само за информативни цели и не ја заменува консултацијата со специјалист!