ОВИЕ 12 НАМИРНИЦИ ТРЕБА ДА ГИ ЈАДЕ СЕКОЈА ЖЕНА

Придобивките од правилната исхрана се непобитни. Еве ги најкорисните производи за жените според Ал Арабија.

Црвени пиперки

Црвените пиперки се еден од главните извори на витамин Ц.Тие придонесуваат за здравјето на кожата и го зајакнуваат имунитетот. Користењето повеќе црвени пиперки помага во борбата против брчките и сувата кожа, а исто така ќе ве заштити од настинки и грип.

Цвекло

Цвеклото е единствен извор на супстанции кои делуваат како моќни антиоксиданти со антиинфламаторни и други заштитни својства. Зеленчукот содржи бетаин, кој помага во борбата против инфекциите и го забрзува метаболизмот. Исто така, го зголемува нивото на серотонин и позитивно влијае на расположението.

Цимет

За да избегнете развој на Алцхајмерова болест, треба да обрнете внимание на вашата исхрана и да вклучите цимет во неа. Содржи проантоцијанидин и цимет алдехид, кои помагаат да се спречи формирање на протеин што предизвикува Алцхајмерова болест. Покрај тоа, употребата на цимет го намалува нивото на шеќер во крвта.

Леќа

Леќата е многу корисен додаток во женските менија. Користењето еднаш неделно ќе помогне да се балансираат нивоата на шеќер во крвта и да се одржи телесната тежина. Леќата содржи супстанции кои го спречуваат развојот на рак.

Тиква

Употребата на тиква позитивно влијае на здравјето на очите и помага да се забават проблемите во оваа област.

Лосос

Лососот е богат со заситени омега 3 масни киселини, кои имаат антиинфламаторни својства. Нивната употреба го намалува ризикот од смрт од кардиоваскуларни болести за 33%, а исто така ја намалува веројатноста за развој на артритис.

Говедско месо



Посното говедско месо е еден од најдобрите извори на железо кај жените во менопауза. Користењето еднаш неделно помага да се зголеми нивото на железо во организмот.

Леб од цели зрна

Консумирање повеќе храна богата со растителни влакна е добра превенција од карцином на дојка затоа што го намалува нивото на естроген во крвта. Едно парче леб од интегрална храна содржи 6 грама влакна.

Банани

Според научниците, по менопаузата, ризикот од мозочен удар кај жените се зголемува како резултат на пониските нивоа на естроген. Во исто време, бананите содржат многу калиум и малку натриум. Ова овошје помага во намалување на крвниот притисок и на тој начин го штити организмот од срцеви и мозочни удари.

Домати

Доматите се еден од најкорисните производи за здравјето на жените. Тие содржат антиоксиданс ликопен, кој ја штити човечката ДНК и го намалува ризикот од развој на рак на дојка, матка, бели дробови и стомак.

Ореви

Оревите содржат антиоксиданти и заситени омега-3 масни киселини. Според истражувањето, 30 грама ореви на ден во текот на 8 недели помага да се подобри циркулацијата на крвта. Истата количина ореви може да ја забави прогресијата на карциномот на дојка. Некои научни податоци ја потврдуваат ефективноста на производот во спречување на исхемична срцева болест.

Спанаќ

Спанаќот е богат со корисни бактерии и помага во спречување на алергиски кризи, гестациски дијабетес, вагинални инфекции и зголемување на телесната тежина. Покрај тоа, спанаќот содржи супстанца која спречува развој на штетни бактерии во организмот.