ЖРТВИТЕ ОД СРЦЕВ УДАР ЧЕСТО ИМААТ НИСКО НИВО НА МАГНЕЗИУМ! ТАКА НАШЕТО ТЕЛО НЕ ПРЕДУПРЕДУВА ЗА НЕГОВИОТ НЕДОСТАТОК

Веројатно знаете дека витаминот Ц го зајакнува имунолошкиот систем и дека калциумот ги зајакнува коските, но ако не знаете колку е важно да внесете доволно магнезиум за вашето здравје, време е да преземете акција.

Како четврти најважен минерал во човечкото тело, магнезиумот е одговорен за над 300 биохемиски процеси, регулација на калциум, калиум и натриум, синтеза на протеини, регулирање на шеќерот и притисокот во крвта, одржување на мускулната и нервната функција, одржување стабилен срцев ритам, апсорпција на други минерали, одржување на коските здрави, детоксикација и многу повеќе.

Најмалку 80% од населението страда од недостаток на магнезиум, дури и без да го знае тоа. На кои знаци и симптоми треба да обрнете внимание:

  1. Добивате грчеви во нозете, неволни грчеви во мускулите или очите

Ова може да е недостаток на магнезиум. Магнезиумот игра голема улога во здравите невромускулни сигнали и мускулната контракција, па ако имате недостаток, може да се појават вакви абнормалности во мускулите. Земањето магнезиум може да помогне во ублажување на болката, бидејќи помага да се алкализира телото и да се одржат здрави нивоа на pH под контрола.

  1. Земете само додаток на калциум

Ако земате додатоци на калциум без магнезиум, можете да помогнете во намалувањето на магнезиумот. Истражувањата покажуваат дека внесот на калциум сам може да го намали количеството на магнезиум што го апсорбирате. Исто така, присуството на магнезиум е неопходно за калциумот да влезе во вашите коски. Ако ова не е доволно, само додавањето калциум е поврзано со болести како што е артериска калцификација.

  1. Не спиете добро или имате несоница

Лошиот квалитет на спиењето може да биде знак за недостаток на магнезиум и може да доведе до несоница, вознемиреност, хиперактивност. Земањето магнезиум пред спиење го подобрува неговиот квалитет.

  1. Животот ви е стресен

И емоционалниот и физичкиот стрес можат да предизвикаат недостаток на магнезиум. Дури и работи како што се операции, хронични заболувања, лекови или трауматски настани во животот може да играат улога. За време на стресот, на вашето тело ќе му треба повеќе магнезиум од вообичаеното.



  1. Страдате од вознемиреност или напади на паника

Познато е дека магнезиумот го смирува централниот нервен систем, неговото ниско ниво може да предизвика иритација и нервоза, депресија, напади на паника.

  1. Страдате од хипертензија или срцеви заболувања

Магнезиумот работи со калциум за одржување на оптимален крвен притисок и кардиоваскуларно здравје. Високиот крвен притисок може да биде знак за недостаток на магнезиум и калциум. И бидејќи хипертензијата е причина за 50 проценти од сите исхемични удари, најдобро е да практикувате превентивна медицина и да добивате магнезиум.

  1. Имате проблеми со стомакот

Дигестивните болести како што се IBS, целијачна болест и Кронова болест може да ве спречат да апсорбирате здрава количина на хранливи материи, вклучително и магнезиум.