НУТРИЦИОНИСТ: 7 СОВЕТИ КАКО ДА НЕ СЕ ЗДЕБЕЛИТЕ ЗА ВРЕМЕ НА ЛЕТНИОТ ОДМОР

Никој не оди на диета за време на летниот одмор. Ова е периодот кога сите сакаат да се релаксираат и да се одморат што е можно повеќе. Но, често по враќањето дома од одмор, сфаќаме дека сме качиле неколку килограми.

Еве 7 препораки од нутриционистите како да се храните здраво додека сте на одмор, а да не се здебелите.

  1. Намалете ги јаглехидратите во попладневните часови

Јаглехидратите содржат шеќер. Наутро, телото има повеќе енергија за согорување. А навечер му треба одмор. Добра опција пред спиење би била чаша кефир.

  1. Вклучете повеќе активности во вашиот режим

Додека добивате тен на плажа, можете да играте одбојка. Пливајќи во морето, можете да согорите многу калории (300 до 600 kcal). И вечерните прошетки не само што ќе ве остават со прекрасна меморија, туку и ќе ви помогнат да согорите калории.

  1. Уживајте во вкусот на храната

Храната што се консумира во друштво на пријатели треба да донесе задоволство. Почувствувајте ја текстурата, вкусот и аромата на јадењата што ги јадете. Така заситеноста ќе дојде побрзо.

  1. Користете мала чинија

Ако ставите храна на мала чинија, мозокот ќе сигнализира дека има доволно храна бидејќи ќе биде полна. Но, ако чинијата е голема, ефектот е сосема спротивен.

  1. Пијте вода пред јадење

Чаша вода половина час пред оброк ќе ве заштити од дехидрација и ќе ја олесни работата на дигестивниот систем. Исто така, малата количина на течност ќе ви го наполни стомакот и ќе јадете помалку.



  1. Јадете овошје

Најдобри помагачи за одржување на фигурата се овошјето и зеленчукот. Тие не се само здрави, туку и нискокалорични. Тие можат да се јадат во секое време од денот.

  1. Не претерувајте со алкохолот

Ако не можете целосно да се откажете од алкохолот, заменете ги слатките коктели со суво црвено вино. Го намалува нивото на холестерол и ги зајакнува крвните садови.

Важно: Написот е само за информативни цели и не ја заменува консултацијата со специјалист!